مقالات

هزینه ساخت استخر در داراب

هزینه ساخت استخر در داراب

هزینه ساخت استخر در داراب به عوامل گوناگونی بستگی دارد. هنگام اجرای استخر نصب تجهیزات استخر، رعایت برخی نکات و انتخاب درست لوازم مناسب استخر می‌تواند هزینه‌ها را مقرون‌به‌صرفه‌تر کند. تیم تخصصی پدیده استخر در این راستا می‌تواند راهنمای خوبی برای کارفرمایان ساختمانی باشد.

در هنگام طراحی، ساخت و اجرای استخر در داراب حتماً برآوردهای لازم برای هزینه‌ها را در نظر بگیرید تا در طول پروژه با هزینه‌های اضافی و غیرقابل‌پیش‌بینی روبرو نشوید.

هزینه‌های ساخت استخر به عوامل زیر بستگی دارد:

ابعاد استخر

هرچه استخر بزرگ‌تر باشد مواد مصرفی و نوع تجهیزات مورداستفاده بیشتر می‌شود در نتیجه هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

نوع استخر

با توجه به سرپوشیده یا سرباز بودن استخر، شکل هندسی و نوع بتونی یا سیمانی هزینه‌های ساخت استخر متفاوت است. معمولا هزینه اجرای استخر با شکل غیر هندسی بیشتر است.

گرمایش و تصفیه استخر

گرم کردن آب استخر همواره یکی از مهمترین دغدغه های شناگران و صاحبان استخر است. دمای مناسب آب در هنگام شنا کردن، یکی از مهمترین عوامل مطبوع بودن تجربه شنا محسوب می‌شود. از طرفی آب استخر باید در یک سیستم تصفیه سیرکوله شود تا کثیفی و آلودگی آن از بین برود. نوع وسایل گرمایشی و تصفیه مورداستفاده در میزان هزینه‌های استخر متفاوت است.

هزینه‌های لازم جهت لوکس سازی و تزیینات استخر

طراحی‌های خاص و دکوراسیون‌های مربوط به نمای ظاهری استخر می‌تواند هزینه‌های ساخت استخر را تغییر دهد.

نوع تجهیزات انتخابی و برندهای مورداستفاده

با توجه به موجود بودن انواع برندهای مختلف تجهیزات استخر، استفاده از برندهای باکیفیت‌تر و محبوب‌تر هزینه ساخت استخر را بالاتر می‌برد.

علاوه بر فاکتورهای بالا در تخمین قیمت استخر، بدون داشتن ابعاد و اندازه دقیق استخر و موقعیت مکانی استخر نمی‌توان قیمتی دقیق برای ساخت استخر ارائه نمود برای برآورد دقیق هزینه‌های ساخت استخر ابتدا نیاز به یک نفر کارشناس برای طراحی اصولی استخر و برآورد دقیق هزینه‌های ساخت استخر دارید. کارشناسان پدیده استخر پس از بازدید از محل اجرای استخر و موقعیت مکانی استخر، طراحی متناسب با موقعیت قرارگیری استخر و با تائید کارفرما طراحی و پیاده می‌کنند. علاوه بر این شرکت پدیده استخر با دانش فنی خود اقدام به طراحی فرمی نموده است که از طریق آن می‌توانید با دقت بالایی هزینه‌های پروژه‌های اجرایی خود را تخمین بزنید. از طریق این فرم می‌توانید هزینه‌های اجرای استخر، سونا و جکوزی را با دقت بالایی برآورد کنید. پس از تکمیل فرم تیم متخصص پدیده استخر برآورد هزینه‌های شما را برایتان ایمیل خواهند کرد. برای تکمیل فرم به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 فرم تخمین برآورد هزینه استخر سونا و جکوزی

با توجه به اینکه پدیده استخر نماینده فروش تجهیزات و لوازم استخر در داراب، استان فارس و جنوب کشور است می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پدیده استخر و محصولات موجود از جمله وسایل جانبی استخر و جکوزی دیدن فرمایید.

تجهیزات استخر و جکوزی پدیده استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *