مقالات

طراحی، اجرا و ساخت استخر در فیروزآباد

طراحی، اجرا و ساخت استخر در فیروزآباد

شهر فیروزآباد یکی از شهرهایی است که در تولید و اجرای استخر فایبرگلاس بهترین می‌باشد. در این مقاله ما به معرفی کامل استخر فایبرگلاس در فیروزآباد می‌پردازیم.

طراحی، اجرا و ساخت استخر در فیروزآباد برای تمامی پروژه‌های عمومی و خصوصی اعم از ویلاها و باغ‌ها و منازل مسکونی توسط شرکت پدیده استخر انجام می‌شود.

تفریحات آبی امروزه به‌عنوان یکی از تفریحات مفرح در زندگی تمامی افراد جایگاه مناسبی پیدا کرده است. این روزها به دلیل عدم تحرک کافی انسان‌ها، بیماری‌های عضلانی و استخوانی بسیار شایع شده است؛ ازاین‌رو استفاده از استخر و انجام فعالیت‌های آب دمانی در پیشگیری و درمان این دسته از بیماری‌ها بسیار مفید است.

استخرها می‌توانند در انواع مختلف پیش‌ساخته، بتونی، آهنی، فایبرگلاس، شیشه‌ای طراحی و اجرا شوند. استخرهای پیش ساخت یکی از کاربردی‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های ساخت استخر هستند که به‌راحتی در محل مورد نظر نصب می‌شوند. با ساخت این‌گونه استخرها می‌توانید در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.

 تمامی پروژه‌های آبی مانند ساخت استخر، پارک‌های آبی، آب‌نما، انواع سونا (سونا خشک، سنگی، نمک، مادون‌قرمز)، جکوزی، حمام مغربی، دریاچه‌های نمکی، سولاریوم و اتاق‌های ماساژ توسط شرکت پدیده استخر در شهرستان فیروزآباد طراحی و اجرا می‌شود.

پدیده استخر چه خدماتی در فیروزآباد ارائه می‌کند؟

پدیده استخر علاوه بر اجرای تمامی پروژه‌های آبی، تأمین‌کننده تمامی قطعات و تجهیزات مربوط به ساخت استخر در جنوب کشور، استان فارس و شهرستان فیروزآباد است. خدمات تخصصی پدیده استخر به شرح زیر است:

استفاده از جدیدترین فناوری‌های نوین در زمینه ساخت استخر، سونا، جکوزی و آبنما

  • طراحی و ساخت استخرهای مسکونی و ویلایی مطابق با نیاز کاربران
  • ساخت تخصصی سیستم‌های گرمایش کفی و سیستم‌های خورشیدی گرمایش آب استخر
  • طراحی و اجرای پروژه‌های آب‌درمانی در استخرهای عمومی
  • طراحی و ساخت پارک‌های آبی منحصربه‌فرد
  • اجرای آبنما و طراحی مدل‌های سفارشی
  • طراحی و اجرای استخرهای شیشه‌ای و آکریلیکی، استخرهای بی‌انتها، استخر بر روی بام و همچنین استخر معلق
  • طراحی و اجرای سیستم‌های تصفیه فاضلاب خاکستری و بهداشتی به‌منظور صرفه‌جویی در آب
  • فروش و عرضه تمامی محصولات موردنیاز ساخت استخر

مراحل ساخت استخر در فیروزآباد چگونه است؟

برای ساخت استخر، سونا و جکوزی، پس از در نظر گرفتن محل مناسب برای اجرا و طراحی نقشه اولیه محاسبات مهندسی و عمرانی دقیقی انجام می‌شود و متناسب با آن تجهیزات موردنیاز برای ساخت استخر مانند پمپ، مبدل، سیستم تصفیه و نوع اتصالات انتخاب می‌شود.

شرکت پدید استخر با دانش روزافزون خود اقدام به طراحی و ساخت محصولات جدیدی در زمینه ساخت استخر کرده است که شگفتی بزرگی در این صنعت به وجود آورده و مشکلات متداول در این عرصه را برطرف ساخته است.

بسیاری از خانواده‌ها به دلیل رعایت نکات بهداشتی، در دسترس بودن و همچنین افزایش ارزش خانه اقدام به ساخت استخر به‌صورت خصوصی در منازل خود می‌کنند. استخرهای خصوصی می‌توانند دایره‌ای، مستطیلی و همچنین با طراحی غیر هندسی نیز ساخته شوند.

متخصصان پدیده استخر با بازدید از محل پروژه‌های موجود در فیروزآباد بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین حالت ایجاد استخر را به کارفرمایان محترم پیشنهاد می‌کنند. علاوه بر این مهندسان پدیده استخر با گذراندن ساعت‌ها زمان و استفاده از دانش خود نرم افزاری را تهیه و گردآوری کرده‌اند که به‌راحتی تجهیزات اصلی موردنیاز و هزینه‌های ساخت استخر را برای شما تخمین می‌زند.برای استفاده از این نرم افزار به فروشگاه اینترنتی پدیده استخر مراجعه فرمایید.

استخرهای پیش ساخته در فیروزآباد:

شرکت پدیده استخر یکی از تولید‌کننده‌های استخر فایبر گلاس در فیروزآباد می‌باشد. این شرکت علاوه‌بر اینکه تولیدکننده استخرهای آماده فایبرگلاس در فیروزآباد می‌باشد، فروش استخرهای پیش ساخته در فیروزآباد و همچنین سایر نقاط کشور را برآورده می‌کند. در واقع می‌توان گفت که یکی از بهترین تولیدکننده استخرهای آماده و پیش ساخته در فیروزآباد می‌باشد. طراحی و اجرای استخرهای از پیش ساخته فایبرگلاس در فیروزآباد برای تمام خانه‌ها انجام می‌شود. در واقع می‌توان گفت که این شرکت به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کند، و برای انواع خانه چه کوچک باشد چه بزرگ استخر طراحی می‌کند. فرقی نمی‌کند که فضای شما بسته باشد یا باز در هر محیطی می‌توانید استخر فایبرگلاس را در محیط خانه‌ی خود داشته باشید.
مطمئنا کسانی که خانه‌ی ویلایی دارند بیشتر دوست دارند که در محیط حیات خانه‌ی خود استخر داشته باشند. زیرا علاوه‌بر اینکه می‌توانند به صورت خصوصی در استخر خانه‌ی خود شنا کنند، خانه آن‌ها نیز جلوهی خاص و زیبایی را به خود می‌گیرد. همانطور که می‌دانیم تفریحات آبی یکی از جذاب‌ترین تفریحات می‌باشد. و همه هم دوست دارند که هر موقع که خواستند در خانه‌ی خود شنا کنند و لذت ببرند. پس باید برای این کار استخر فایبرگلاس را برای خانه‌ی خود انتخاب کنید. استخرهای فایبرگلاس برای اولین بار در ایران اجرا می‌شوند. در این نوع از استخرها شما شاهد پیشرفت شگرفی در زمینه‌های مختلف استخر خواهید بود. این استخر بروزترین مدل از استخرهای پیش ساخته می‌باشد. در شهر فیروزآباد هم شاهد مدل فایبرگلاس هستیم. آن‌ها با بروزترین ابزار و وسایل برای شما استخر طراحی و اجرا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *