مقالات

هزینه ساخت استخر در جهرم

هزینه ساخت استخر در جهرم

هزینه ساخت استخر در جهرم توسط گروه متخصص پدید استخر به‌طور سریع و دقیق برآورد می‌شود. شرکت پدیده استخر با بیش از 1500 پروژه اجرایی در زمینه ساخت استخر، سونا و جکوزی در جنوب کشور، استان فارس و جهرم فعالیت می‌کند.

طراحی، ساخت و اجرای استخر و سایر پروژه‌های آبی مانند پارک‌های آبی، انواع آبنماها، حمام مغربی و … در شهرستان جهرم توسط شرکت پدیده استخر انجام می‌شود. هزینه ساخت استخر در جهرم با توجه به نیاز کارفرما به عوامل مختلفی بستگی دارد.

موارد مؤثر در هزینه‌های ساخت استخر

  • ابعاد استخر
  • نوع استخر
  • گرمایش و تصفیه
  • موارد جانبی جهت زیباسازی محیط
  • برند تجهیزات مورداستفاده

با توجه به بزرگ و کوچک بودن استخر هزینه‌های ساخت آن متفاوت است هرچه یک استخر بزرگ‌تر طراحی شود هزینه‌های ساخت آن بیشتر می‌شود. اگر استخرها با شکل غیر هندسی پیاده‌سازی شوند، در اجرا هزینه‌های بیشتری را در بر می‌گیرد. نوع وسایل مورد استفاده در ساخت استخر مانند انواع پمپ‌ها و اتصالات می‌تواند هزینه ساخت استخر را تغییر دهد. برای برآورد دقیق میزان هزینه ساخت استخر، سونا و جکوزی در منازل خود یا تخمین پروژه‌های عمومی مانند استخرهای عمومی سرباز و سرپوشیده از طریق لینک زیر می‌توانید برآورد دقیقی از هزینه‌ها انجام دهید. پس از تکمیل این فرم، متخصصان پدیده استخر با دانش کافی که در اختیار دارند تخمین دقیقی از هزینه‌های ساخت و اجرا برای شما ارسال می‌کنند.

لینک فرم تخمین هزینه‌های ساخت استخر، سونا و جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *