مقالات

طراحی،ساخت و اجرای استخر در داراب

طراحی،ساخت و اجرای استخر در داراب

ساخت استخر در داراب و تمامی مراحل تخمین پروژه ها ، طراحی و اجرا در این شهرستان و سراسر استان فارس و جنوب کشور توسط شرکت پدیده استخر انجام می‌شود. کارفرمایان محترم در شهرستان داراب می‌توانند تمامی پروژه‌های آبی خود اعم از ساخت استخر، انواع سونا (سنگی، فنلاندی، نمک، خشک بخار و…)، جکوزی و پارک‌های آبی را به متخصصان پدیده استخر بسپارند. شرکت پدیده استخر، با بیش از 11 سال سابقه درعرصه ی طراحی و اجرای استخر، سونا، جکوزی و آبنما در استان فارس (شیراز) و جنوب کشور به عنوان نماینده‌ی برترین برندهای صنعت استخر و اسپا فعالیت می کند.

استخرهای شنا از نظر نوع استفاده به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • عمومی
  • نیمه عمومی
  • خصوصی

استخرهای عمومی

استخر عمومی معمولاً استخر بزرگی است (بیش از 1800 فوت مکعب) که توسط اشخاص حقوقی اداره می‌شود و هرکس می‌تواند با پرداخت بهای اندکی از آن استفاده کند. معمولاً افراد به دلایل عدم دسترسی، مسائل پاکیزگی و شلوغ بودن این‌گونه استخرها راغب به ایجاد استخرهای خانگی هستند.

استخرهای نیمه عمومی

این استخرها مانند استخرهای عمومی هستند اما محدودیت ورودی در مورد آن‌ها وجود دارد، مانند استخر مراکز پرورش اندام، هتل و متل. اعضا باید معرفی‌ شوند و اغلب قبل از ورود به مجموعه هزینه‌ها را به‌صورت دوره‌ای پرداخت ‌کنند.

استخرهای خصوصی

استخرهای خصوصی مثل هر استخر دیگری ثابت و غیرقابل‌انتقال هستند و استفاده‌ی غیرتجاری دارند یعنی برای استفاده سه خانواده و با عمق بیش از 24 اینچ و سطح 250 فوت مربع و یا حجم بیش از 3250 گالن این استخرها توسط اداره بهداشت یا سایر مراجع کنترل‌کننده، کنترل نمی‌شوند.

خانواده‌ها اغلب برای داشتن استخر پاکیزه، افزایش ارزش خانه و ایجاد تفریحات سالم و مفرح در فضای خانه به ساخت استخرهای خانگی می‌پردازند.

شرکت پدیده استخر با پتانسیل های موجود خود توانایی ساخت هر سه نوع استخر معرفی‌شده را دارد. برای مشاهده پروژه‌های انجام‌شده توسط این شرکت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پروژه‌های انجام‌شده شرکت پدیده استخر

استخرها از نظر نوع طراحی می‌توانند به انواع مختلفی مانند مستطیلی، دایره‌ای یا غیر هندسی تقسیم شوند. هر یک از استخرهای معرفی‌شده می‌توانند سرپوشیده یا روباز طراحی شوند. استخرهای سرپوشیده و روباز هر یک به نوبه خود مزایا و معایبی دارند. سر پوشیده یا روباز بودن استخر بیشترین تاثیر را بر وضعیت معماری و ساز های آن خواهد داشت. استخرهای سرپوشیده معمولاً در داخل خانه‌ها یا در محیط‌های اختصاصی مانند اتاقکی در گوشه‌ی باغ و ویلا قرار می‌گیرند. دسته دوم استخرهای روباز بوده که معمولاً در باغ و حیاط خانه‌های ویلایی، تراس ساختمان و یا حتی پشت‌بام ساخته می‌شوند.

قبل از اجرای پروژه‌های آبی خود به مواردی مانند هزینه در دسترس، فضای موجود و طرح پیشنهادی خود دقت فرمایید. در این راستا متخصصان پدیده استخر با بازدید حضوری از پروژه‌ها و ارائه مشاوره رایگان مناسب‌ترین و همچنین بهینه‌ترین راه ممکن را به شما پیشنهاد می‌دهند.به‌طورکلی شرایط منطقه، کاربری، امکانات و مقدار بودجه تخصیص داده شد برای پروژه ازجمله اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار بر روش‌های طراحی و ساخت استخر به شمار می‌روند.

شرکت پدیده استخر خدمات زیر را به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌کند:

  • ارائه سیستم نورپردازی و چراغ‌های ضد آب مخصوص استخر، جکوزی، سونا و آب‌نما
  • طراحی و اجرای تخصصی استخرهای شیشه‌ای و آکریلیکی و آب‌نماهای بزرگ
  • طراحی و اجرای تخصصی سیستم‌های بازگردانی مجدد (تصفیه) فاضلاب خاکستری و بهداشتی
  • طراحی و اجرای پروژه‌های باکیفیت مسکونی، ویلایی در زمینه استخر، سونا، حمام ترکی، سونا مادون قرمز، جکوزی، آب‌نما
  • طراحی و اجرای استخرهای آب‌درمانی، پارک‌های آبی، استخرهای بی‌انتها و استخر بر روی بام و معلق و …
  • طراحی و اجرای تخصصی سیستم‌های گرمایش خورشیدی آب استخر و آب گرم مصرفی
  • طراحی و اجرای شیرهای بالانس
  • ارائه کننده‌ی انواع لوله‌ها، اتصالات و شیرآلات UPVC
  • نماینده‌ی پخش لوله، اتصالات و شیرآلات فشار قوی UPVC پیمتاش و وینو هیدروپول

برای بازدید از فروشگاه اینترنتی پدیده استخر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

فروشگاه اینترنتی پدیده استخر

شرکت پدیده استخر مجری پیشرفته ترین مجموعه‌های آبی مانند پارک آبی، استخرهای قهرمانی و عمومی، استخرهای درمانی در جنوب کشور، استان فارس و شهرستان داراب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *