مقالات

چگونه یک آبنما زیبا در جهرم بسازیم؟

چگونه یک آبنمای زیبا در جهرم بسازیم؟

ساخت آبنما در جهرم و طراحی و اجرای آن یکی از فاکتورهای زیباسازی دکوراسیون باغ‌ها و منازل ویلایی این شهرستان است. شرکت پدیده استخر به‌عنوان متخصص اجرای آبنماها در جنوب کشور تمامی پروژه‌های ساخت آبنما در شهرستان جهرم را طراحی و اجرا می‌نماید. یکی از پروژه‌های ساخت آبنما توسط این شرکت پروژه ساخت آبنما پرده‌ای مجهز به چراغ ال ای دی بوده است. نورپردازی این آبنما توسط ریموت، کنترل می‌شود.

در ایران آب پیام‌آور روشنایی و پاکی به شمار می‌آید و از ارزش زیادی برخوردار است. آبنماها با ایجاد چشم‌اندازی زیبا و ایجاد صدایی دل‌نواز همواره نشاط و تازگی را به فضای باغ‌ها و خانه‌های مسکونی می‌آورند. علاوه براین آب در پارک‌ها و باغ‌ها، خود به نحوی در متعادل کردن درجه حرارت هوا، تأمین رطوبت نسبی برای گیاهان و ایجاد طراوت، مؤثر است. مجموعه این عوامل از یکنواختی و خشکی محیط می‌کاهد. شرکت پدیده استخر علاوه بر ساخت، طراحی و اجرای استخر در جهرم به طراحی آبنما و سایر پروژه های آبی نیز می پردازد.

انواع مختلف آب‌نما

  • آبنماهای ثابت
  • آبنماهای سنتی
  • آبنماهای موزیکال
  • آبنماهای هارمونیک
  • آبنماهای کتیبه‌ای
  • آبنماهای رومیزی
  • آبنماهای کاسه‌ای

آبنماهای ثابت طراحی ساده و نصب آسانی دارند و در هرجای ساختمان امکان نصب آن وجود دارد جریان آب در این فواره‌ها از طریق یک پمپ ساده انجام می‌شود. در آب‌نماهای سنتی نورپردازی خیلی زیادی وجود ندارد و آب از طبقه‌های سنگی به پایین می‌آید. برخلاف آب‌نماهای سنتی، آبنماهای هارمونیک تلفیقی از نورپردازی و موسیقی و طراحی مدرن هستند. آب‌نمای موزیکال یا آب‌نمای صوتی، نمایشی هماهنگ و زیبا از نور، آب و موسیقی است که با به‌کارگیری انواع خروجی‌های برنامه ریزی شده کنترل می‌شود. آبنماهای کتیبه‌ای به شکل کتیبه طراحی می‌شوند. یکی از کوچک‌ترین آبنماها، آبنماهای رومیزی هستند که توسط پمپ ضعیفی جریان آب مدیریت می‌شود.

در انتخاب انواع آبنما به مکان نصب آن‌ها، کاربری و نوع ساختمانی که در نظر دارید توجه فرمایید.تمامی تجهیزت ساخت آبنما از جمله نازل‌های فواره، روشنایی و متعلقات و لوازم جانبی مورد نیاز آن در فروشگاه پدیده استخر موجود است .

محصولات آبنما پدیده استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *