مقالات

عملکرد سرگل (سرجت‌) استخر|فروش تجهیزات استخر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

صفحه نخست> محصولات ما> لوازم جانبی استخر> تجهیزات داخل استخر:

عملکرد سرگل (سرجت‌) استخر|فروش تجهیزات استخر

عملکرد سرگل (سرجت)

وظیفه سرگل (ورودی‌)ها، توزیع آب در استخر است به گونه‌ای که کلر آزاد باقی‌مانده در سراسر آب استخر به اندازه کافی باشد. در تعیین محل این ورودی‌ها باید دقت نمود که در گوشه‌های استخر مناطق مرده ایجاد نگردد.( منظور مناطقی هستند که تحت پوشش آب ورودی قرار نمی‌گیرند.)

به‌همین منظور باید ورودی‌ها را در فاصله 1/5 متری از گوشه‌های استخر و به‌گونه‌ای تعیبه نمود که آب به‌طور مماس بر دیواره مجاور جریان یافته و یک گردش مارپیچی حاصل آید تا تخلیه آب ورودی با آب موجود سریع‌تر صورت گیرد.همچنین باید یک ورودی آب در هر تورفتگی مربوط به پله‌ها (در استخر کودکان، معلولان و .. قرارداده شود).

ورودی‌های آب طراحی شده در کف استخر باید با فواصل یکنواخت و با حداکثر قرار داده شوند. به نحوی که فاصله ردیف‌های ورودی آب از هر دیواره 4/5 متر باشد.در هر استخری که عرض آن بیشتر از 18 متر باشد، باید حتما ورودی آب از کف استخر نیز تعبیه شود. کلیه ورودی‌های کف باید با سطح کف استخر همتراز باشد. ورودی‌ها نباید آنقدر شدت و تلاطم داشته باشد که در کف یا دیواره استخر برای شناگرن ایجاد خطر نماید.

شدت جریان از هر ورودی باید بر اساس میزان آب مورد نیاز برای گردش در هر منطقه استخر تعیین گردد. به عنوان مثال چنانچه بخشی از استخر برای شیرجه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در همان زمان بخشی دیگر به تمرین شناگران مبتدی اختصاص دارد، براحتی می توان دریافت که تعداد شناگران در بخش تمرین مبتدی‌ها بیشتر از بخش دیگر است و از این رو آب در این قسمت سریعتر آلوده می شود و باید زودتر تعویض گردد.این مستلزم جریان یافتن مقدار بیشتری آب از ورودی‌های این بخش از استخر است.به همین دلیل سر‌گل‌ها در سایزهای متفاوتی تولید می‌شوند.

فروش لوازم و تجهیزات استخر در شیراز

فروش سرگل استخر و جکوزی از جنس استلنس استیل و ABS ساخت پدیده استخر پارس در شیراز و سراسر کشور. همچنین فروش کلیه لوازم و تجهیزات تخصصی استخر،سونا و جکوزی در فروشگاه پدیده استخر پارس. جهت کسب اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید.38384515-071

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *