فروشگاه

سیستم تهویه استخر| پدیده استخر پارس

سیستم تهویه استخر| پدیده استخر پارس

سیستم تهویه استخر یکی از مهمترین بخش‌هایی است که باید در نظر گرفته شود.طراحی سیستم گرمایی، تهویه و تهویه مطبوع،عامل مهمی در طراحی موفق یک استخر سرپوشیده است قدرتمندترین فیلترها و سیستم‌های ضدعفونی کننده‌ی موجود نمی توانند به اندازه کافی کارایی داشته باشند، اگر مواد شیمیایی و ضدعفونی‌کننده یا ترکیبات آنها از محوطه استخر خارج نگردند.

حجم آب بالا با دمای پایین در مقایسه با حجم پایین آب و دمای بالای آن اهمیت کمتری دارد.زیرا دمای بالاتر، معمولا به معنی تبخیر بیشتر، فعالیت بیشتر باکتری ها، اتلاف گرمای  بیشتر واگر به خوبی تخلیه نشود،هوای نامناسبی برای تنفس خواهد بود و سلامتی افراد را به خطر خواهد انداخت.

اگر تهویه به اندازه کافی انجام نشود، بعضی از گازهای شیمیایی دوباره در آب جذب می شوند و مشکلات اپراتوری بسیاری ایجاد می کنند.در استخرهای سرپوشیده تعداد دفعات تهویه‌ی هوا در ساعت باید مورد بررسی قرار گیرد.اکسیداسیون و ضدعفونی مناسب به همراه هوای تازه کافی برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مهم هستند.

پدیده استخر پارس  مرکز تخصصی فروش تجهیزات استخر، جکوزی و سونا شما را در طراحی سیستم تهویه مطبوع راهنمایی می کند.برای دریافت مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *