مقالات

ساخت استخر خانگی در فسا

ساخت استخر خانگی در فسا

ساخت استخر خانگی در فسا به همراه جکوزی سونا (خشک و بخار) یا سایر پروژه‌های آبی مدرن مانند حمام ترکی و حمام مغربی توسط تیم مجرب پدیده استخر انجام می‌شود. طراحی و اجرای استخر در فضای خانه یکی از موارد همیشگی دکوراسیون خانه‌های لوکس و مجلل است.

آب‌تنی کردن در یک استخر با طراحی داخلی منحصربه‌فرد و آرامش‌بخش می‌تواند به‌سادگی آرامش ازدست‌رفته‌ی شمارا به شما بازگرداند و لذت یک تفریح سالم را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان آورد. خانواده‌هایی که علاقه‌مند به اجرای استخر در فضای خانگی هستند، قرار نیست فضای بسیار بزرگ با هزینه‌های بسیار بالا را در نظر بگیرند. با طراحی درست و دقیق می‌توان از فضاهای موجود بیشترین استفاده را کرد.

استخر خانگی به‌طورکلی به دودسته روباز و سرپوشیده تقسیم می‌شوند

استخر خانگی روباز

استخرهای روباز در حیاط، پای ثابت دکوراسیون خارجی ویلاها و باغ‌ها هستند. این استخرها اغلب بیش از اینکه جنبه‌ی کاربردی برای شنا داشته باشد، جنبه‌ی زیبایی برای فضای خارجی حیاط‌ها دارند. یکی از مشکلات استخرهای روباز این است که به دلیل وزش باد خیلی سریع به مکانی برای زباله‌های اطراف استخر تبدیل می‌شوند. دوره کارکرد استخرهای روباز در طول سال بیشتر از صد و پنجاه روز نیست و امکان انجماد آب نیز وجود دارد. استخرهای سرپوشیده در برابر اشعه ماورابنفش خورشید حفاظت شده هستند. متاسفانه استخرهای روباز توسط این اشعه‌های زیان‌بار بنباران می‌شوند.این موضوع سبب از بین رفتن مقداری از کلرین می‌شود و رشد جلبک‌ها را تسریع می‌کند.

استخر خانگی سرپوشیده

در سال‌های اخیر برای آنکه امکان بهره‌برداری از استخر در تمام طول سال وجود داشته باشد، تمایل کارفرمایان بیشتر به ساخت استخرهای سرپوشید بوده است. در طراحی استخر سرپوشیده تعداد زیادی از فاکتورها نقش اساسی ایفا می‌کنند. فاکتورهای زیر اهمیت به‌سزایی دارند:

  • مرزبندی
  • انتخاب مکان مناسب
  • مهندسی صحیح لوازم
  • عمق مناسب
  • مسائل ایمنی و زیبایی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که طراحان در استخرهای سرپوشیده با آن روبرو هستند، تامین شرایط آسایش حرارتی شناگران در داخل استخر است.کنترل وضعیت هوای داخل استخر علاوه بر تامین آسایش شناگران، به افزایش عمر مفید ساختمان و تجهیزات موجود در آن نیز کمک می‌کند.

پدیده استخر با در دست داشتن جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و همچنین متخصصان این عرصه، درزمینه‌ی طراحی، ساخت و اجرای استخر در فسا و سایر شهرستان ها و استان‌های جنوب کشور به فعالیت می‌پردازد. ایده‌های استخر روباز و سرپوشیده خود را به پدیده استخر بسپارید.

پدیده استخر پدید آور رویاهای آبی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *