پمپ تصفیه جکوزی

پمپ تصفیه جکوزی BIG DISCOVERY برند IML

پمپ تصفیه IML آب جکوزی مدل BIG DISCOVERY:

پمپ های تصفیه IML اسپانیا با جنس بدنه ای از پلی پروپلین تقویت شده با فایبر گلاس مقاوم در برابر فرسایش و خوردگی کلر و عوامل شیمیایی و مواد خورنده موجود در استخر و جکوزی می باشد. پمپ های IML اسپانیا دارای پیش فیلتر با ظرفیت بالا از پلی کربنات می باشد که جذب مواد موجود را آسان کرده و از ورود ذرات موجود در آب استخر و جکوزی به داخل پمپ و آسیب به پره های آن جلوگیری می کند.

پمپ تصفیه IML  اسپانیا خودمکش و یا self-priming هستند بدین معنی که این پمپ ها سیستمی دارند که نیاز به هواگیری ندارد و خود پمپ عمل هواگیری را انجام میدهد.

جنس پروانه و دیفیوژرها از نوریل می باشد که نوریل مقاومت بالایی در برابر اسیدها،بازها و بسیاری ازعوامل تمیزکننده دارد و همین طور توانایی تحمل حرارتی بیش از 220 درجه فارنهایت (104 درجه سانتی گراد) را دارد و در آب جوش پایدار است و نیز عایق الکتریکی بسیار خوبی با توجه به جذب بسیار کم آب می باشد.نوریل سختی بالا،کشش و استحکام خمشی و مقاومت در برابر آتش و ضربه و همینطور در برابر خزش حتی در دماهای بالا،پایداری خوب در برابر هیدرولیز و ثبات ابعادی بلند مدت و سبک وزن هست.

شفت موتور پمپ های تصفیه IML  اسپانیا از استیلنس استیل ضد زنگ AISI316L  می باشد که قابل توجه است که استیل 304 حاوی کروم و نیکل است در صورتی که استیل 316 دارای کروم،نیکل و مولیبدن است که مولیبدن برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی کلراید مانند آب دریا و استخر است که معروف به استیل ضد زنگ گرید دریایی است.

پمپ های تصفیه IML اسپانیا دارای سیستم خنک کاری بسته است و سیل (آب بند) مکانیکی از جنس گرافیت و سرامیک داردو هم چنین دارای محافظ حرارتی Heat Protector است و درجه حرارت الکترو موتور IP CLASS F می باشد.

پمپ های تصفیه IML اسپانیا با گارانتی 2 ساله عرضه می شود

کاربرد های پمپ تصفیه IML :

پمپ تصفیه IML  اسپانیا سری Big Discovery با موتور سه فاز همراه با سبد پیش فیلتر سرخود با ظرفیت بالا قابل استفاده برای انتقال و تصفیه آب استخر های خانگی و عمومی و پمپ جت جکوزی می باشد

ویژگی های پمپ تصفیه IML اسپانیا سری Big Discovery:

  • جنس پروانه پمپ های تصفیه IML سری Big Discovery نوریل و شفت موتور استیل 316L می باشد
  •  پمپ های تصفیه IML سری Big Discovery ساخته شده از جنس پلی پروپلین تقویت شده با فایبر گلاس
  • اتصالات مکش و دهش پمپ های تصفیه IML سری Big Discovery مهره ماسوره UPVC  چسبی می باشد

مشخصات فنی پمپ تصفیه IML :

مدل

توان
(hp)

توان
(kw)

فاز

سایز اتصال
(mm)

آبدهی (m3/h)
10m

آبدهی (m3/h)
12m

آبدهی (m3/h)
14m

آبدهی (m3/h)
16m

DY400T

4

2.9

3

75-90

55

45

35

15

DY550T

5.5

4

3

75-90

65

55

45

30

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *