تجهیزات نگهداری استخر

جارو رباتیک استخر هایوارد

جاروی رباتیک استخر هایوارد مدل TIGER SHARK QC

جارو رباتیک استخر هایوارد مدل Tiger shark QC ساخت کمپانی HAYWARD آمریکا ، دارای موتور هوشمند جهت تشخیص ابعاد استخر و دقت تصفیه ، بدون نیاز به حضور کاربر در زمان نظافت کف ، دیواره و پله ها بدون اتلاف آب امکان دسترسی به فیلتر از پایین و مجهز به فیلترهای کارتریج قابل شست و شو با عمر طولانی ، با قابلیت بالا رفتن از دیواره استخر به همراه کابل آب بندی شده مجهز به ترانس ایزوله خارج از آب .

جاروی رباتیک استخر هایوارد مدل TIGER SHARKplus

جارو رباتیک استخر هایوارد مدل Tiger shark PLUS ساخت کمپانی HAYWARD آمریکا ، دارای ریموت کنترل جهت فرمان و کنترل از راه دور ، با قابلیت بالا رفتن از دیواره بدون اتلاف آب ، به همراه فیلتر قابل شست و شو و تعویض دارای موتورهای جلو و عقب هوشمند جهت تشخیص ابعاد استخر ،بدون نیاز به حضور کاربر در زمان نظافت کف ، دیواره و پله ها مجهز به فیلترهای کارتریج قابل شست و شو با عمر طولانی به همراه کابل آب بندی شده مجهز به ترانس ایزوله خارج از آب.

 

 

محصولات نگهداری استخر:

 

همانطور که می دانید، پدیده استخر در زمینه فروش انواع تجهیزات نگهداری استخر فعالیت دارد و بهترین گزینه برای خرید محصولات نگهداری استخر یه همراه ضمانت اصالت و کیفیت کالا است. این تجهیزات را میتوانید با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و یا حضوری از پدیده استخر خریداری نمایید.

 

 

راه های ارتباطی با پدیده استخر:

 

 

همچنین شما می توانید با کارشناسان ما به طور مستقیم در ارتباط باشید:

09170059081   آقای مهندس انصاری فرد

09170059082   آقای مهندس حاجی احمدی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *